Rama foto din hartie reciclata

Ce poate fi mai frumos decat sa folosesti ceva ce il credeai bun de aruncat si sa il metamorfozezi intr-o micuta opera de arta? O forma de refolosire cu niste rezultate absolut minunate este cea a paginilor de revista pe care deja le-ati citit. 


Iata cateva exemple de lucruri realizate din fasii de hartie: cutie, rama foto, suporturi pahare, si acestea sunt doar cateva din decoratiunile pe care le puteti realiza din hartie.
Materiale
  • Hartie lucioasa de la reviste, pliante, reclame;
  • Un bat (tepusa) pentru frigarui;
  • Suport pe care dorim sa-l decoram (rama foto, cutie etc);
  • Foarfeca, Lipici, Lac (optional);
 Mod de lucru
Decupam fasii din coala de hartie de aproximativ 5 cm (latimea poate varia in functie de preferinte). Puteti si este recomandat sa folositi hartie lucioasa din paginile unei reviste.
Insiram fiecare fasie de hartie pe tepusa pentru frigarui (se pot folosi si creioane mai subtiri, depinde de diametrul interior pe care vrem sa-l aiba fasiile).
Cand am ajuns aproape de capat cu insiratul, am pus un pic de lipici pe partea de hartie ramasa nerulata si am terminat de infasurat.
Se confectioneaza un numar de fasii suficient de mare sa acopere obiectul pe care vrem sa-l decoram.
Se lipesc fasiile insirate una langa alta pe obiectul de decorat. Se lasa sa se usuce.
Se taie surplusul de hartie dupa conturul ramei.
Optional, se pot aplica 1-2 straturi de lac (eu am aplicat lacul pe suporturile de pahare pentru a fi mai rezistente).
Iata si un tutorial video:

Spor la treaba!
Tutorial realizat de Vanina Pintea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...